پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

تشکر سرمربی النصر از مردم ایران | رونالدو فردا به‌دنبال گلزنی است

  • کد خبر: ۱۸۴۸۶۸
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
تشکر سرمربی النصر از مردم ایران | رونالدو فردا به‌دنبال گلزنی است
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان با اشاره به اینکه تیم‌های پرسپولیس و النصر بهترین تیم‌های گروه E هستند، گفت: رونالدو در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشته و فردا هم به دنبال آن است تا گلزنی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس، تاکید کرد: فردا نخستین بازی خود را برابر نماینده ایران برگزار خواهیم کرد که بدون شک بازی راحتی نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و این دو تیم، قوی‌ترین تیم‌های گروه به شمار می‌روند.

وی در واکنش به حضور رونالدو در این بازی ادامه داد: رونالدو بازیکن بسیار بزرگ و سخت‌کوشی است که در مسابقات اخیر تاثیر مستقیمی روی روند تیمی و برد‌هایی که رقم خورده، داشته است. او فردا هم به دنبال این است که تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

کاسترو یادآور شد: به دلیل فشار مسابقات کمی خسته هستیم، اما خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم و با تمام توان به میدان خواهیم آمد.

وی در خصوص اینکه دیدار دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: در دوران کرونا بدون تماشاگر بازی کرده‌ایم و این تجربه را داریم. البته بهتر بود این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شد و در برابر آن‌ها بازی می‌کردیم. استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم پُر باشد.

کاسترو در مورد هواداران النصر هم گفت: آن‌ها نیز در این بازی حضور ندارند، اما انرژی‌های آن‌ها با ما خواهد بود و از خانه ما را تشویق می‌کنند. در اینجا باید از ایمنی، امنیت و حس مهمان‌نوازی علاقه‌مندان به فوتبال در تهران و از زمانی که وارد ایران شدیم، تشکر کنم. مردم ایران دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند و این در طرفداران النصر هم دیده می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا شب در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پذیرای النصر عربستان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->